Bemutatkozás

Nevem Tisza-Kalmár György

Hívatásom szerint festőművész és természetgyógyász.

A fél világot bejárva a Balaton északi partján, a Káli-medence szélén, egy Tapolca melletti faluban, Diszelben élek.
Mióta rácsodálkoztam e világra, vonzott a művészet, és ez a vonzás csak fokozódott, ahogy egyre jobban eszméltem. Édesanyám irányított a művészetek felé, az Ő családnevét – Tisza – vettem fel. Festészeti tanulmányaimat az általános iskolában Benkő René művésztanár vezetésével kezdtem. Később Barcsay Jenő festőművész, a Képzőművészeti Egyetem híres, külföldön is elismert professzora segítségével folytattam. Sokat köszönhetek Borsos Miklós szobrászművésznek is. 1979-től Londonban folytattam tanulmányaimat, 1985-be Bécsbe költöztem.

Tagja vagyok
a Magyar Alkotóművészek Országos Szövetségének,
a Magyar Képzőművészek és iparművészek Szövetségének,
a Magyar Heraldikai Társaságnak.
Pályám során olyan szerencsés voltam , hogy mindig a legnagyobbaktól – élő legendáktól kaptam bátorítást. Már említettem Barcsay Jenőt, Borsos Miklóst. Az első kiállításomon Losonczy Tamás festőművész biztatott. Személyesen ismertem Tóth Menyhért festőművészt. Itthoni kiállításaimat egy időben rendszeren Gerzson Pál festőművész, a művészeti egyetem festőtanszékének rektora nyitotta meg, utóbb több alkalommal pedig Dr. Feledy Balázs művészeti író.
Londonban, Bécsben, Münchenben, Budapesten és vidéken voltak kiállításaim. Képeim megtalálhatok angliai, németországi, ausztriai, olaszországi és magyarországi magángyűjteményekben. Képeim többsége külföldön van.
Megszerezve a mesterségbeli tudást és saját festészeti eszközeimet, időközben kialakítva egyéni stílusomat, jött a hiány, a döbbenet. Rájöttem, a művészet, illetve amit ma annak neveznek, jobbára csak értéktelen egoizmus. Ezért tovább kerestem, természetgyógyászatot tanultam, különböző filozófiákkal ismerkedtem meg. Tanulmányoztam a filozófia, az egyes vallások és az ezotéria különböző ágait és ezek összefüggéseit a magyar őstörténettel és a magyar ősvallással. Hosszú-hosszú évek teltek el tanulással.
Az évek során szerzett tudás és tapasztalat birtokában bátran mondhatom: minden betegség egy lehetőség, és megoldása (legyőzése), előrelépés a lelki fejlődés útján.
Meg is előzhetjük, ha figyelünk a "belső hangokra".
Az emberek nem gondolják, milyen szoros összefüggés van a Művészet és az Egészség között.

A lélekgyógyítás egyik legfontosabb eszköze a művészet.