A Szín-csokor csakra-terápiáról

Mi szól a Szín-csokor csakra-terápia mellett?

Nem régen meglátogattam egy ismerősömet, és nála találkoztam egy „természetgyógyásszal”. Éppen egy „szuper masinát” igyekezett eladni neki. Ez az elektromos kütyű, (nem írom a típusát, se a működési elvét, mert nem érdemel semmilyen reklámot), mint a meggyőző előadásból kiderült mindenre csodaszer.
Természetesen rajtam is ki akarta próbálni, az eladás reményében. Miután nem sikerült rávennie, mindjárt közölte velem a határozott és tévedhetetlen diagnózisát. Vagyis inkább szuggesztíven sorolta a „betegségeimet”. Hiába kértem szépen, hogy nem érdekel, nem vagyok kíváncsi, ez nem érdekelte. Bizonyára jól bevált üzleti fogásként, gondolta ha megfélemlíti a páciensét – vásárolni fog. Közöltem vele, hogy ha ő természetgyógyász, tudnia kell, hogy ez már rossz indulatú programozás, erre végre abba hagyta a betegségeim felsorolását. Ugyan még próbálkozott az eladással, vagyis mint „kolléga” esetleg gyógyíthatnék ezzel. Hosszan ecsetelte, ha lenne ilyen herkentyűm, mennyit kereshetnék vele.
Miután rájött, hogy nem tud rávenni, teljes mell bedobással az ismerősöm meggyőzésére törekedett. Felrakta rá az érintkezőket és elkezdődött a kezelés. Csak néztem az ismerősömet. Szegény egy részről tűrte a kellemetlen, fájdalmas „kezelést”, másrészről pedig hallgatta a folyamatos előadást a meglévő betegségeiről, amiről csak most értesült.
Nem tudom melyik volt a kellemetlenebb.
Hősiesen tűrte.
Elnéztem a fájdalomtól rángatózó testét, eltorzult arcát, és közben arra gondoltam, hogy az emberek mire képesek?! Mennyire félre vannak tájékoztatva, fogalmuk sincs saját magukról. Képesek elhinni, hogy ha fizetnek valamiért, helyrejön az egészségük. Kényelmesebb elhinni, pénzzel megválthatják egészségüket.

Ugyanazt a hibát követik el a készülék használói, mint a betegségügy képviselői az orvosok, a tüneti kezelések helyett a betegség okát – kiváltóját kellene megszüntetni. Egyszerűbb és jövedelmezőbb különböző készülékeket rásózni szegény tudatlan – félrevezetett embertársainkra.

A lélek gyógyítása nagyon bonyolult, összetett feladat, ezért kevesen értenek hozzá, bár sokan próbálkoznak vele. Lassan húsz éve foglalkozom a betegségek okának megismerésével, igyekszem megérteni – megérezni a lélek megnyilvánulásait. Igyekszem megfejteni a bonyolult összefüggéseket.

 A lélek ápolás mindenkinek saját feladata lenne.

Ha a betegségügy nem akarná elhallgatni – a hatalmas profit miatt – azt a tudást, ami minden embernek joga és kötelessége lenne tudnia a saját egészsége érdekében.
Hazafelé a lassan döcögő vonaton elgondolkodtam, vajon mi lehet az oka, hogy már a kezdetektől fogva idegenkedem ezektől a szerkentyűktől. Vajon, hogy tudnám megértetni az emberekkel, nincs szükség semmilyen eszközre az egészséghez.
Magam előtt láttam az ismerősöm kínoktól eltorzult arcát, fájdalomtól rángatózó testét és óhatatlanul összehasonlítottam a Szín-csokor csakra-terápiás kezelés során látható ember arcával, testi reakciójával. Ahol is előbb a kíváncsiság, a megnyugvás majd az átszellemülés váltakozása látható.

Az egész test megnyugszik, és érezni a lélek rezdüléseit.

Az időszámítás előtt az ősi Kínában már alkalmazták a szín-terápiát. A szín-csokor csakra-terápia ennek tovább fejlesztett változata. Az akupunktúra működési elvén alapszik. Egy általam kialakított metódus. Az emberben meglévő öngyógyító folyamatok működésének megsegítése, serkentése. Ma már tudományosan is bizonyított tény, hogy az ember nem csak a szemével lát – érzékel. Képes érzékelni – látni – egyéb szerveivel, például a bőrön keresztül is érzékel.

A lélek útja – a fejlődés ösztönzése.

A hajszál repedések feltárása, a pókháló vékonyságú repedések javítása hosszú folyamat, türelmet és kitartást igényel. Kitartást mind két fél részéről. A segítő és a segítendő fél kölcsönös bizalmon alapuló beszélgetései a szín-terápia lényeges része. Eredmény a tartós egészség. Tisztában vagyok azzal a közmondással, hogy senki sem lehet próféta saját hazájában.
Más országban ezt a módszert nagy sikerrel alkalmaznák, de bízom, hogy a jó dolgok, ha előbb nem is – utóbb csak ismerté válnak nálunk is. Az emberek rájönnek, mennyire megvezetik őket, és befogadókká lesznek a természetes egészség javító módszerek iránt.